reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lívia Pongrácová (Luptáková)

Lívia Pongrácová (Luptáková)

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Já nejsem já a nejsem ani nikdo jiný. Zoznam autorových rubrík:  Taká Adams familyRubrika spoločenskáZo spálneNezaradené

reklama

Zo spálne

Keď sa nepýtaš, nedostávaš odpovede

Lívia Pongrácová (Luptáková)

Keď sa nepýtaš, nedostávaš odpovede

Všetko je ideálne. Sympatie by boli, prvý kontakt úspešný, komunikácia neviazne, úsmevy a nádherné pohľady, pravidelné „náhodné“ stretnutia a sklamanie keď sa neuskutočnia, chuť tráviť spolu čas, kopa milých gest a kadečo inšie, čo kreslí úsmevy na tvár... Všetko je ideálne. Háčik? Nejaké „ale“?

  • 10. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 331x
  • 24
This is the life we must choose...

Lívia Pongrácová (Luptáková)

This is the life we must choose...

Všimla si ho už hrozne dávno. Asi tri roky dozadu. Bol výrazný a neprehliadnuteľný. Prechádzali okolo seba, ona sa pozerala, on nie. Vždy chodil s pohľadom upriameným dopredu, kdesi do diaľky, duchom neprítomný. Niekedy presne vedela, že ho stretne, inokedy ho videla náhodne, zakaždým ju to potešilo, ale nepripisovala tomu žiadny význam. Vedela o ňom strašne málo. Len meno a prvé písmeno priezviska, ktoré si napriek jeho nezvyčajnosti domyslela tak, že sa pomýlila len v dvoch písmenách. Bol pre ňu čoraz zaujímavejší, ale vedela, že budúci rok ho stretávať nebude a ich cesty sa zrejme definitívne rozdelia. Zmierila sa s tým.

  • 21. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 277x
  • 2
Môj frajer Medveď a všetci Maťovia

Lívia Pongrácová (Luptáková)

Môj frajer Medveď a všetci Maťovia

Maťo M. Začalo sa to v škôlke. Tam som si našla prvého frajera. Volal sa Maťko a na skrinke mal značku medveďa (ja som mala budík, pretože ovca bola už obsadená). S ockom sme ho volali Memeď (a ostalo mu to aj potom, keď som sa naučila povedať medveď). Doma som sa nechválila novými básničkami ani tým, ako ma pani učiteľka naučila rozhojdať sa na hojdačke. Nebolo to dôležité. V prvom rade som potrebovala zreferovať, ako Memeď robil zle kamarátovi Paľkovi, ako ho pani učiteľka poslala do kúta a mne ho bolo ľúto, tak som tam išla s ním. V jedálni sme sedávali vedľa seba, naše postieľky boli tiež tesne pri sebe (tomu sa už hovorí vzťah! :D) a navzájom sme si venovávali obrázky, čo sme nakreslili. Po pol roku som zo škôlky odišla a Memeďa som už nikdy nevidela. Doteraz som však presvedčená o tom, že práve on bol zo všetkých mojich lások (prvých, posledných, prechodných aj tých platonických) najideálnejší.

  • 9. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 147x
  • 2
Môj muž píše v noci sms-ky cudzej žene

Lívia Pongrácová (Luptáková)

Môj muž píše v noci sms-ky cudzej žene

Na stole sa povaľoval mobilný telefón. Nebol môj, ale aj tak som si prečítala správu. Odoslanú. Vraj že s ňou nemôžeš spať pre moje pekné oči.

  • 10. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 800x
  • 28
Krehké nočné tajomstvo, alebo ako "to" povedia nesmelí

Lívia Pongrácová (Luptáková)

Krehké nočné tajomstvo, alebo ako "to" povedia nesmelí

Ľahneme si do postele, ale skôr ako zaspíme, musíme urobiť niekoľko vecí. Pohybov. Predspánkové stereotypy. Máme ich rovnaké. Najskôr ležíme k sebe tvárou a túlime sa. Po chvíľke sa chceme otočiť, no zároveň obaja túžime po tom, aby sa ten druhý neotáčal, aby ostal a zozadu objímal. Musíme sa striedať.

  • 10. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 391x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu