reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lívia Pongrácová (Luptáková)

Lívia Pongrácová (Luptáková)

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Já nejsem já a nejsem ani nikdo jiný. Zoznam autorových rubrík:  Taká Adams familyRubrika spoločenskáZo spálneNezaradené

reklama

Rubrika spoločenská

Ako sa v Londýne hľadá bývanie alebo kto je väčší blázon

Lívia Pongrácová (Luptáková)

Ako sa v Londýne hľadá bývanie alebo kto je väčší blázon

...napriek všetkému, začala som si prezerať ďalšie byty. O čosi lacnejšie. A s každým videným som si viac uvedomovala rozmanitosť ľudí.

  • 17. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 207x
  • 22
Vianoce a samota? Také neexistuje!

Lívia Pongrácová (Luptáková)

Vianoce a samota? Také neexistuje!

... povedala som prvé, čo mi prišlo na jazyk.

  • 24. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 273x
  • 12
Stretnutie po rokoch – tak záviďte, na čo čakáte!

Lívia Pongrácová (Luptáková)

Stretnutie po rokoch – tak záviďte, na čo čakáte!

Minulý týždeň som stretla Luciu. Spolužiačku z gympla. Povedala mi o neoficiálnom triednom stretnutí, ktoré sa snaží na poslednú chvíľu zvolať. Na budúci piatok. Prekvapenie som skryla za výraz „super“ a pochybnosť či skôr presvedčenie, že tam nebudem chcieť ísť zas za slušné „ešte sa ti ozvem a upresním“.

  • 15. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 303x
  • 7
Nemáme rady mužov

Lívia Pongrácová (Luptáková)

Nemáme rady mužov

Feminizmus. Nemám rada to slovo. Naskakuje mi z neho husia koža ešte viac, ako pri ktorejkoľvek nadávke. Možno preto, že moja mama sa tvári ako feministka. I keď len taká polovičná. Nútená. Okolnosti ju donútili. Po niekoľkých nešťastných spolužitiach s mužmi, by som aj ja možno tvrdila niečo iné ako teraz. Po toľkých neúspešných pokusoch s mužmi by som aj ja ostala na smrť sklamaná. Mame to nevyčítam. Vlastne nikomu. Len to nechápem.

  • 13. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 448x
  • 215
reklama
SkryťZatvoriť reklamu